Donateur Worden Voor Bedrijven

Voor mensenrechten op te komen vinden meeste mensen vanzelfsprekend maar dieren hebben die rechten nog niet op dezelfde mate dan die van de mens, we geloven dat bewuste wezens hoeven niet als rechtpersoon op te treden om recht op leven, vrijheid , en welzijn te genieten. Samen staan we sterker in de maatschappij om deze boodschap kenbaar te maken.
.
Wij vragen aan u een bijdrage om onze dieren te verzorgen en wij geven u een plaats in ons website zodat men kan zien dat u dieren een warm hart toedraagt.

De bijdrage is laag, gewoon omdat wij graag willen dat veel ondernemers zich het lot van dieren aantrekken.

U naan of die van uw bedrijf zal  veelvuldig genoemd als zijnde een dierenliefhebber die ons steunt in ons sociale media zoals Facebook en Youtube. Dit zal veel goodwill opleveren.

Graag informeren wij u over de mogelijkheden.
Deelname kan al vanaf € 45,00 per jaar.

Neemt u daarvoor contact met ons op.

BELANGRIJKE OPMERKING: Wanneer u periodiek doneert met credit card via ons formulier, ontvangt u automatisch een bevestigingsmail waaruit u een donoraccount kunt maken waarmee u uw donatie op elk gewenst moment kunt stop zetten, of wijzigen zonder ons te raadplegen. Periodieke donaties gedaan via PayPal kunnen stop gezet of gewijzigd worden vanuit uw eigen PayPal-account.

KvK-nummer 74976192

Rechtspersoon

RSIN: 855718468

Rechtsvorm: Stichting