Donateur Worden Voor Particulieren

Wij hebben als stichting geen winstoogmerk en alle gelden die ons toekomen besteden we uitsluitend aan de verzorging en het leefgenot van onze huisgenooten en aan de projecten en crouwdfunding om ons eigen perceel te hebben waar een permanent verblijft voor dieren zal worden opgericht.

Als u ons helpt door te doneren, zal deze donatie o.a. ten goede komen aan;

Voer voor de opvangdieren.
Dierbenodigdheden voor alle dieren die tijdelijk of permenent bij Stichting La Paloma verblijven
Kosten van medische zorg; dierenartsrekeningen en medicatie
Huisvesting van de opvangdieren; manden, kussens, hokken, etc.
Verzorging van de opvangdieren; ontworming, ontvlooing, etc.

Wat kunt u doen als individu. Ons werk doen wij vanuit de overtuiging in gelijke rechten voor alle dieren. Hiervoor, hoe aardig en goed bedoeld ook, hoeven wij geen attentie. Wat wij wel heel erg fijn zouden vinden is dat u in plaats van een attentie, een bedrag overmaakt naar onze stichting en daarmee onze huisgenooten ondersteunt.

Alvast bedankt namens alle dieren voor uw bijdrage en support!

DONATIES
Iedere gift, groot of klein, is van harte welkom bij Stichting La Paloma. Hiermee maakt u het voor ons mogelijk om de dieren te helpen en een unique project op gang te zetten. Heeft u suggesties, ideeën of wilt u ons op een andere wijze bijstaan, dan horen we dat graag. bedankt namens ons allemaal!

U donatie help de dieren en Stichting La Paloma om onafhanelijk te blijven om ons non-euthanasie-beleid te beschermen. U kunt eenmalig of periodiek via ons formulier doneren.

Via ons donatie formulieren kunt u doneren met sepa overboeking, credit kaart, of via PayPal.

BELANGRIJKE OPMERKING: Wanneer u periodiek doneert met credit card via ons formulier, ontvangt u automatisch een bevestigingsmail waaruit u een donoraccount kunt maken waarmee u uw donatie op elk gewenst moment kunt stop zetten, of wijzigen zonder ons te raadplegen. Periodieke donaties gedaan via PayPal kunnen stop gezet of gewijzigd worden vanuit uw eigen PayPal-account.

Bedankt voor uw ondersteuning aan Stichting La Paloma!!

KvK-nummer 74976192

Rechtspersoon

RSIN: 855718468

Rechtsvorm: Stichting