Shop voor Ons Doel

shop vppr ons doel

Gaa Naar shop.nl en kies voor Ons Doel

Doneer Geld Zonder Geld, gratis doneren kan als je via doelshop.nl een account aanmakt en ons doel kiest om te winkelen in de meeste bekende winkels van Nederland, 330 winkels om te kiezen.

Wilt u ons structureel zonder geld ondersteunen?,  stel dan ons unieke pagina/weblink als startpagina, of als favoriet . Zo vergeet u ons nooit als u gaat online winkelen om gratis te doneren aan ons project!

Normaal gesproken als je een aankoop doet online (bijvoorbeeld via een vergelijkingswebsite), gaat er een bonus per aankoop naar de webbeheerder. Dit heet ook wel affiliate marketing. Via Doelshop.nl gaat 75 procent van deze bonus naar het doel van jouw keuze. Je shopt dus bij dezelfde winkels voor dezelfde prijzen, alleen moet je eerste kkliken op SHOP VOOR DIT DOEL op ons profiel en dan gaat er nu een deel van je aankopen naar Stichting La paloma .

De grootste structurele donaties aan ons project komen uit het verlengen/overzetten
van:
Telefoonabonnementen
Hotelboekingen
Zorgverzekering
Autoverzekeringen
Uitvaartverzekering
Overlijdensrisicoverzekering
Alle soort verzekeringen
Vakanties  boekingen
tv/internet-pakketten

Grote aankopen
Vergeet niet dat grotere aankopen, zoals laptop, tv, koelkast, telefoon en reizen de hoogste
bijdrage voor ons opleveren. De percentages die aan ons word gegeven bij deze producten lig vaak lager, maar leveren wel veel op door het hoge aankoop bedrag.